Loading…
Tilbage

Ny feature: Advisering på Standardsystemer i Digital Post


20-01-2023 11:36:49

Da der er flere systemleverandører som har efterspurgt en mulighed for at modtage besked, når myndigheder og andre interessenter kobler sig på en leverandørs standardsystem, har vi i forbindelse med release 58/59 implementeret en ny feature, som betyder, at der fremadrettet vil blive sendt e-mail notifikationer til systemleverandører, når andre interessenter vælger at benytte et af leverandørens standardsystemer (billede 1).

Ligeledes vil der også blive sendt e-mail notifikationer til de interessenter, der har benyttet et standardsystem, såfremt leverandøren af dette standardsystem lukker eller systemet på anden vis lukkes (billede 2).

De nye features vil således give leverandørerne bedre mulighed for at holde styr på hvem, der anvender deres system, samt give myndigheder og andre interessenter besked, når et standardsystem ikke længere kan anvendes.  

De nye features er en del af release 58/59, som blev lagt i testmiljøet den 16. januar, og forventeligt lægges i produktion den 8. februar 2023.

Nedenfor er der indsat skærmbilleder af de nye features:

  1. Besked, som sendes til systemleverandøren, når en ny organisation tilslutter sig et standardsystem:

 

2.Besked som sendes til organisation, når systemleverandøren af et anvendt standardsystem er ikke aktiv i CVR:  

 

 

Filer og referencer

Titel Type
1.Besked,somsendestilsystemleverandøren,nårennyorganisationtilsluttersigetstandardsystem.png application/octet-stream
Beskedsystemleverandøren.png application/octet-stream
Beskedtilorganisation.png application/octet-stream