Da der er flere systemleverandører som har efterspurgt en mulighed
for at modtage besked, når myndigheder og andre interessenter kobler
sig på en leverandørs standardsystem, har vi i forbindelse med release
58/59 implementeret en ny feature, som betyder, at der fremadrettet
vil blive sendt e-mail notifikationer til systemleverandører, når
andre interessenter vælger at benytte et af leverandørens
standardsystemer (billede 1).
Ligeledes vil der også blive sendt e-mail notifikationer til de
interessenter, der har benyttet et standardsystem, såfremt
leverandøren af dette standardsystem lukker eller systemet på anden
vis lukkes (billede 2).
De nye features vil således give leverandørerne bedre mulighed for at
holde styr på hvem, der anvender deres system, samt give myndigheder
og andre interessenter besked, når et standardsystem ikke længere kan
anvendes.
De nye features er en del af release 58/59, som blev lagt i
testmiljøet den 16. januar, og forventeligt lægges i produktion den 8.
februar 2023.
Nedenfor er der indsat skærmbilleder af de nye features:
-
Besked, som sendes til systemleverandøren, når en ny
organisation tilslutter sig et standardsystem:

2.Besked som sendes til organisation, når systemleverandøren af
et anvendt standardsystem er ikke aktiv i CVR:
