Loading…
Tilbage

[LØST] Problemer med login med nøglefil i Internet Explorer og Edge


06-10-2020 10:27:53

Der opleves i øjeblikket problemer med at logge ind med nøglefil via NemLog-in, hvis man benytter Internet Explorer og Edge.

Vi er igang med at fejlsøge. I mellemtiden anbefaler vi, at der benyttes en anden browser fx Chrome eller Firefox til at logge ind med nøglefil. 

Der er ingen problemer med at logge ind med NemID nøglekort.

Med venlig hilsen
NemLog-in support 

Profilbillede

[LØST] Problemer med login med nøglefil i Internet Explorer og Edge

Mona Mattle

SmartScreen blokeringen er nu fjernet og man kan igen logge på med nøglefil i de påvirkede browsere. 

Vi overvåger fortsat løsningen. 

Med venlig hilsen

NemLog-in support

Profilbillede

[UPDATE] Problemer med login med nøglefil i Internet Explorer og Edge

Elin Claesson

Der er fortsat problemer med at logge ind med nøglefil via NemLog-in, hvis man benytter Microsoft-browserne Internet Explorer og Edge. 

Som bruger, bliver man mødt af en rød smartscreen fra Microsoft, som fortæller, at webstedet er rapporteret som usikkert. 

Vi er igang med at fjerne blokeringen, og forventer, at problemet er løst snarest.

I mellemtiden anbefaler vi, at der benyttes en anden browser fx Chrome eller Firefox til at logge ind med nøglefil.

Login med nøglekort er ikke berørt.

Vi beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
NemLog-in support

Profilbillede

[UPDATE] Problemer med login med nøglefil i Internet Explorer og Edge

Elin Claesson

Der er fortsat problemer med at logge ind med nøglefil via NemLog-in, hvis man benytter Microsoft-browserne Internet Explorer og Edge. 

Som bruger, bliver man mødt af en rød smartscreen fra Microsoft, som fortæller, at webstedet er rapporteret som usikkert. 

Vi er i gang med at få fjernet blokeringen. 

I mellemtiden anbefaler vi, at der benyttes en anden browser fx Chrome til at logge ind med nøglefil.

Login med nøglekort er ikke berørt.

Vi beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
NemLog-in support