Loading…

Bruger- og borgerfeedback

Der er mange forskellige måder, hvorpå I kan samle borgerfeedback på og det er forsøgt forskellige steder, i mange organisationer. 

Det bør altiv være en  hel og integreret part af arbejdsformen. Dette gælder både for behandlingsarbejde, samt i udviklingen af de organisatoriske forhold.

Her kan vi bruge feedbackmøder, men der kan også være tale om at skabe og integrere borgere i eksisterende mødefora.

Det vigtigste I altid skal huske om den organisatoriske inddragelse er - ligesom med den individuelle inddragelse - at det ikke bør være en begivenhed at inddrage borgerperspektivet, men at et godt partnerskab
indebærer alle perspektiver, der er kvalificerende for beslutningsprocesser og for udviklingen.


Tre anbefalinger
- Der bør være borgerinddragelse i alle mødefora, hvor borgerperspektivet er relevant og kvalificerende. Det kunne være en del af de komiteer, der findes på hospitalerne og i samordningsudvalg, ved nybyggerier etc.

- Der bør arbejdes med systematisk borgerfeedback i udviklingen af alle tre sektorers indsatser

- Der bør ledelsesmæssigt sikres fokus på og støtte til indsatser, der styrker og inddrager borgerperspektivet

Lær mere om borgerinddragelse I gruppen, eller på følgende resurser: 
Survemonkey - System til tilfredshedsundersøgelser
Googel My Business - Platform til lokale anmeldelser 
Review teori - Lær hvad du skal spørge borgerne om
Aktivt samarbejde med borgerne - Guide til Kommuner, regioner mm

Vis mere
Gruppens profilbillede

2 medlemmer

Vis liste

Ansøg om medlemskabiDu kan ansøge om at blive medlem.

Tilmeld

Favorit iKun medlemmer kan markere grupper som favorit.

Tilføj

BidragiLog ind for at bidrage.

Nyheder i Bruger- og borgerfeedback

Der er ingen aktiviteter at fremvise.