Gruppen indeholder driftsinformation om NemLog-in og er primært henvendt til myndigheder og it-leverandører, som leverer digitale selvbetjeningsløsninger til det offentlige. Formålet er at informere om hændelser, der påvirker driften af NemLog-in. Du kan også finde forskellige vejledninger om NemLog-in Support gruppen.
For at abonnere på nyheder om driften skal du logge ind på Digitalisér.dk og klikke på "Dit indhold: [dit navn]" øverst til højre. Herefter rulles en fane ud, og du klikker på "Grupper", hvorefter du vil se en liste over de grupper, du er medlem af. Til højre for hver gruppe har du mulighed for at indstille "E-mail ved aktivitet" - denne indstilles til "Straks". På den måde får du en besked pr. e-mail, når der oprettes nye meddelelser om driftsstatus vedrørende NemLog-in i gruppen.
970 medlemmer
Fri tilmeldingiAlle kan melde sig ind.
Favorit iKun medlemmer kan markere grupper som favorit.
BidragiLog ind for at bidrage.
Officiel gruppe iGruppen er autoriseret, hvilket betyder en offentlig myndighed står bag.
Webinar om NemLog-ins nye testmiljø: Integration til OIOSAML 3, signeringsløsning og opslagstjenester
[LØST] Driftsproblemer på NemLog-in PRODUKTION
Lukkevindue i NemLog-in TEST mandag d. 25.01.2021
[LØST] Driftsproblemer NemLog-in INTEGRATIONSTEST
[LØST] Driftsproblemer på NemLog-in Fuldmagtswebservice PRODUKTION
OCES-attributter udfases – forbered jer på MitID og NemLog-in broker
[LØST]Driftsproblemer på NemLog-in TEST