Loading…
Tilbage

Profilbillede

Flere dimensioner af service.

Philip Flakkegård

En af de ting, der er udslagsgivende når man skal videre anbefale en virksomhed eller en butik, er service. For at bruge et kendt udtryk fra Hazel Edwards: "Ease your customers pain". Gør det så nemt som muligt for forbrugeren. En af de ting jeg har valgt at belyse i forbindelse med dette er min købsoplevelse hosPokemonWeb.

Her oplevede jeg enorm service til en ret så erfaren far, der skulle købe pokemonkort til min søn. Og ikke bare hvilket som helst, men V-Max. I et univers så kompliceret for den uerfarne, som pokemon kan være, er det en fråd at slå op i guiden, der i detaljer beskriver de forskellige korttyper, så du som kunde er sikker på at få den perfekte oplevelse. 

Jeg er dog nysgerrig - har nogen i denne gruppe andre eksempler på sådan en type service?

Hej Philip,

Jeg lagde mærke til, at min lokale skrot forhandler gør brug af mere eller mindre samme mantra. Tro det eller ej. I hvert fald på deres hjemmeside, har de utroligt meget behjælpeligt indhold. Nu har jeg benyttet mig af deres sevices i mange år, så måske knap så nyttigt for mig som for den næste.

Mvh