Loading…
Tilbage

Profilbillede

Hvor lidt der skal til for at yde god service.

Philip Flakkegård

Hej alle!

Jeg har en utrolig positiv historie at viderebringe i forsøget på, at give jer alle sammen en positiv indgangsvinkel til en ny og spændende uge. Jeg driver til dagligt en lille virksomhed belliggende i København, hvor vi har hyret et eksternt rengøringsfirma til at klare det der skal gøres i form af Hermans

De har leveret et super stykke arbejde henover mange måneder. Men jeg blev alligevel overrasket, da jeg før alle andre mødte ind på kontoret i fredags, og så en seddel på vores køkkenbord: "Der var lidt beskidt i køleskabet, så det tog vi også lige, fordi vi havde lidt ekstra tid". Det var enormt sødt og ikke noget der ligger indenfor deres betalingsaftale med os. Det er de små ting, der nogen gange gør at virksomheder beholder kunder - og vi bliver hos Hermans i lang tid. 

Jeg er dog interesseret i at høre om i andre har lignende succeshistorier - enten fra jeres eget vedkommende eller med en konkret erfaring med en kunde eller lignende. Har nogen lyst til at dele deres historier?

ændret af Philip Flakkegård (21.06.2022)

Hej Philip

Det er en fornøjelig anekdote, der virkelig illustrerer hvor lidt der skal til.

Jeg havde en lignede episode hos min faste tandlægeklinik, hvor min private tandlæge jævnligt opfølgede på en rodbehandling, jeg fik foretaget hos dem - uden at jeg skulle til egentlige "tjek".

Det er virkelig noget, der gør, at man bliver hos dem.

Mvh, Niels

ændret af Niels Myler (04.07.2022)