Loading…
Tilbage

Profilbillede

Håndtering af vildfarne beskeder

Jacob Madsen

Hey

Vi har et modtagersystem som er sat op til kun at kunne modtage beskeder som er svar på beskeder oprindeligt sendt fra vores system, da vi skal bruge dele af ReplyData til at sortere dem, samt finde ud af hvem vi skal sende kvittering på vegne af.

Kan dog se at vi får en del post ind som ser ud til at blive sendt "direkte", altså ikke som svar, og som derfor ikke har de nødvendige data til at vi kan sende en kvittering. Vil det resultere i et gensendings flow og i sidste ende deaktivering af systemet? Og hvis, er der en foretrukket måde at håndtere situationen for at undgå det?

For reference, uden det nødvendige sorteringsdata aner vi ikke hvem af vores mange kunder beskeden tilhører, og er derfor ikke i stand til at finde den rette ApiKey til at sende en kvittering.

Hej Jacob

Måske jeg misforstår dit setup. Memoer hentes da med en apikey som tilhører en bestemt kunde/CVR, og det er vel derfor givet hvilken kunde der er modtager?! 

mvh Bent Cazper Kjeldsen.