Loading…
Tilbage

Profilbillede

Fejl på "apply for integrationtest"

Markus Hald Juul-Nyholm

Hej,

Jeg arbejder på et it-system, der integrerer til devtest4 miljøet og har i dag skulle lave nogle småændringer i en af NL applikationerne og da jeg ville ansøge om integrationstest for at få de ændringer lagt op til integrationsmiljøet. Dette har dog resulteret i at vi nu bliver taget direkte til "A technical error has occurred" siden. Jeg forsøgte at anmode om integrationtests til en af vores andre NL applikationer der bruges til et andet testmiljø og dette gav samme resultat.

Når jeg trykker anmod så tænker i længere tid end sædvanligt, men der kommer ikke nogen fejlbeskeder så det ser umiddelbart ikke ud som om der er sket en fejl. Når den er færdig med at loade plejer jeg dog at modtage en email, der informerer om, at jeg har anmodet om integrationstest. Denne email kommer dog ikke.

Jeg oplever det samme problem. Jeg oplever pt. at det fejler konsekvent når man "Anmoder om integrationstest" og man får vist et fejl-Id. Jeg har igår og tidligere idag oplevet at det ser ud til at gå igennem (uden dog at modtage bekræftelses-mail) men når man så forsøger at logge på med SP, får man en fejlbesked om at "Der er opstået en teknisk fejl. Log på via den selvbetjeningsløsning, du gerne vil bruge." 

ændret af Bilal Turan (23.09.2021)