Loading…
Tilbage

Profilbillede

Google opdateringer i 2021

Steffen Fonvig

Hei folkens og tak for god debat og tone her på siden!

Jeg har personlig en del hjemmesider og lurer på hvordan i andre har klaret jer så langt igennem 2021 med henblik på Google's opdatering i søgemaskinen. 

Er i faldet, steget eller uændret i jeres positioner som i ikke har arbejdet på? Er det blevet nemmere eller vanskeligere at rangere på jeres sider?

Personlig har jeg ikke mærket meget til de opdateringer som har været så langt i 2021, så jeg kører på i nogenlunde somme rutine og tempo som ellers.

Med venlig hilsen 

Steffen Fonvig | Capitis.dk

ændret af Steffen Fonvig (02.09.2021)

Hej Steffen

Min side er kun steget i rangeringer i 2021. Den vipper måske 1-2 pladser på enkelte søgeord.

Jeg har den indstilling at hvis man laver originalt indhold, og lever op til diverse tekniske krav, så gør googles opdateringer ikke den store forskel. Googles opdateringer rulles ud for at gøre op med den måde markedet til tider prøver at "snyde" sig til bedre placeringer. 

I gamle dage kunne man hjælpe søgemaskinerne med at skrive keywords i et meta tag. Det blev hurtigt misbrugt ved at nogle skrev justin bieber 100 gange som keyword, selvom din side handlede om tøj mode, så rangerede du højt på noget mange søgte efter.

For reference driver jeg en affiliate hjemmeside https://fiskeoplevelser.dk. Det tager mig lang tid at skabe artiklerne, både fordi tiden er knap, men også fordi jeg gerne vil gøre mig umage og skabe indhold. Jeg har prøvet at indarbejde AI i mit workflow, så jeg kan komme ud med flere artikler, men synes ikke at AI leverer noget godt nok endnu. Det er Articleforge 3.0 jeg har forsøgt med.

Mvh Simon