Loading…
Tilbage

Profilbillede

Uventet nedetid på NemHandel opslag?

Kasper Grøndahl Christensen

I går d. 26. maj fra omkring 19:44 til omkring 21:10 fremgår det af vores logs, at vi fik 404 - Not found retur fra  http://discoverybackup.nemhandel-backup.dk/uddi/services/inquiry ved forsøg på NemHandel opslag - hvilket indikerer at både discoverypublic og discoverybackup var nede (da vi benytter automatisk fallback som indbygget i RASP biblioteket).

Er der andre der konstaterede denne nedetid, og er årsagen kendt? Eller skal jeg måske lede efter problemer i vores ende?

Mvh. Kasper

Nemhandel blev i går aftes opdagteret i en service vindue, der desværre fra årsagen til dette. Det var et service vindue, der var vurderet til ikke skulle have haft nogen nedetid, der ikke har været nogen informationer derom. 

Beklager hvis dette har skabt nogen problemer. 

Med venlig hilsen

Nemhandel teamet

ændret af Mogens Graversgaard Christensen (28.05.2021)

Hej Mogens/NemHandel team

Det er naturligvis uheldigt, men der var ikke nogen større konsekvenser for os. Der gik en alarm fordi dokumenter ikke blev leveret, men vi kunne hurtigt konstatere at det var NemHandel opslag der fejlede, og vores automatiske retry fungerede og fik dokumenterne leveret da det igen var muligt. Det havde måske været hensigtsmæssigt at annoncere det her i gruppen i mangel af en egentlig statusside.

Tak for at bekræfte at det VAR NemHandel opslagsservicen der var problemer med, så slipper vi for at spekulere mere over det.

Mvh. Kasper