Loading…
Tilbage

Profilbillede

Manglende selvbetjeningslinks på artikel med ID: 126

Emil Christiansen

Hej

Vi har nogle problemer med følgende artikel (ID 126):

https://www.borger.dk/handicap/hjaelp-i-hverdagen/hjaelpemidler-og-forbrugsgoder

Det lader til at der kun eksisterer 4 selvbetjeningslinks på artiklen, når den hentes via artikelimporten.

Ud fra hvordan artiklen ser ud på borger.dk bør der være nogle flere.

Kan i kigge på det?

Har i noget input på denne?

Hilsen

Emil

Kære Emil

Tak for din henvendelse.

Det er korrekt, at der bør være flere selvbetjeninger end fire på artikel med ID 126.

Hvis man kalder artikelimporten uden kommunekode, får man 8 styk:

Benytter du/I kommunekode i jeres kald til artikelimporten?

Venlig hilsen

Christian

Hej Christian

Det er en god pointe.

Ja, der benyttes Hedensted (766) som kommunekode.

Vælger jeg Hedensted på Borger.dk-artiklen synes jeg det ser ud til at der også er 8 links der?

Har redaktørerne mulighed for at fjerne links fra selve importen/exporten eller er der noget andet galt?

Hilsen

Emil

Kære Emil

I artikelimportens "rå" indhold, er der de otte nævnte selvbetjeninger. Men der er reelt kun tale om 4 unikke løsninger. Dupletterne er navngivet anderledes end originalerne fordi, det giver en mening som modtager/borger. Så det kan være, at importen er så smart i jeres ende, at dupletter bliver sorteret fra. Det er nok der, forklaringen skal findes.

Med andre ord, hvis I har fire links, så har I de links til alle de løsninger, der tilbydes.

Håber det giver mening.

Vh

Christian

Hej Christian

Vi har ikke noget i vores ende som sorterer fra.

Når jeg kalder "GetArticleByID" med articleID: 126 og municipalityCode: 766 får jeg simpelthen kun returneret 4 selvbetjeningslinks:

• Start Ansøg om hjælpemiddel / forbrugsgode / boligindretning
  • Start Ansøg om kropsbårne hjælpemidler
  • Start Ansøg om reparation af hjælpemiddel
  • Start Ansøg om udskiftning af hjælpemiddel

Jeg har prøvet at kalde "GetArticleByID" med andre kommunekoder også - og der er det umiddelbart det samme: der returneres kun 4 selvbetjeningslinks.

Kan du prøve at kigge på det?

Det er bedst at borger.dk stememr overens i forhold itl det der kan hentes - både i forhold til borgerne, men også i forhold til redaktørerne.