Loading…
Tilbage

Profilbillede

Brugbare tips til en Facebook konkurrence fra 2015 som stadig holder

Michael Cortzen

Jeg skrev tilbage i 2015 en artikel, hvor jeg gjorde opmærksom på, hvad for nogle elementer, der bør være i en Facebook konkurrence. Den blev dengang udgivet på et site, som havde mange artikler omkring online markedsføring, men artiklen eksisterer ikke mere. Nu har jeg udgivet den igen og håber i vil tage godt imod artiklen. Her får du konklusionen på min artikel:

• Udarbejd det gode indhold for at skabe reel opmærksomhed og interesse
  • Gennemskuelig konkurrence, lav gerne korte sætninger eller punktform – keep it simple
  • Lav et smart ’call to action’ (eksempelvis implementere i opslaget at brugerne skal: “Skrive ’’kage’’ i kommentarfeltet”).
  • Gør brug af muligheden for at skrive ’’del gerne’’ og ’’vinderen annonceres på siden’’ i dit opslag
  • Find et passende billede til konkurrencen

Klik på ovenstående link og læs mere om, hvad en god Facebook konkurrence bør indeholde.

Mit nytårsønske er, at alle danskere forlader Facebook....

Der foregår så meget plat og svindel og løgn, så man tror det er løgn....

Jeg har en Facebook gruppe på 2.500 medlemmer. Når jeg laver et opslag, bliver det kun udsendt til halvdelen af gruppen. For at få det udsendt til den anden halvdel, skal jeg "booste" opslaget for fx 200,- kr. Med andre ord har Facebook taget halvdelen af min gruppe som gidsler og kræver 200,- kr at mig for at sende opslaget ud til alle - storsvindlere!

Erik fra Gulvafslibningsguide.dk og 3gulvafslibning.dk

Hej Michael. 

Absolut brugbart info - TAK! 

Jeg vil sætte det i værk på de facebooksider der hører til min bikefit virksomhed ;) 

MVH. 

Hey Michael

Gode fifs, som jeg helt sikker vil gøre brug af. Overvejer at prøve at lave en konkurrence til mit site.

MVH

Frederik - Techtime.dk

Jeg hader Facebook. Det er så nemt at manipulere med folk på Facebook, så jeg forstår godt, hvorfor virksomheder og reklamebureauer elsker Facebook.

På den anden side, så bliver folk der bliver manipuleret på Facebook også manipuleret mange andre steder. Der er (stadig) alt for mange naive mennesker i dette land - mon de nogensinde bliver klogere?

Henrik <a href="https://www.malertilbud.nu/">malertilbud.nu</a> og <a href="https://www.billig-maler-pris.dk/">billig-maler-pris.dk/</a>