Loading…
Tilbage

Profilbillede

Hvorfor din CRM har brug for Geolocation

Jonas Ottesen

Salesforce Geolocation Integration: Det næste trin

Integrering af placeringsbaserede tjenester med eksisterende CRM-data giver en stor værdi for dit salgsteam. Traditionelt har Salesforce fokuseret på Who (prospect), What (lead source), og When (tidsplan for kommende demoer mv.).

Geolocation giver dig Hvor, og tager dine data til næste niveau. Visualisering og kortlægningsindsigt kan hæve din CRM til et andet niveau af ydeevne. Salesforces geolocation-værktøjer gør det muligt for dit salgsteam at kortlægge nuværende og fremtidige kunder, optimere salgsrejser, oprette geografiske marketingkampagner og i sidste ende forbinde og se dine kunder på en helt ny måde.

Geopointe er den førende geo-mapping løsning til Salesforce. Tilgængelig på Salesforce AppExchange integrerer Geopointe Salesforce-data med Google Maps og andre førende stedbaserede teknologier, der hjælper med at visualisere dine Salesforce-data geografisk.

Søg, kort og rute med Salesforce Data

Geopointe giver omfattende og dyb integration med dine eksisterende Salesforce-data, som bruges til at søge disse data rundt om i verden. Uanset om du søger efter kundeemner inden for en radius på 15 km fra din nuværende placering eller definerer premium-tier-SLA-konti i større storbyområder, tilbyder Geopointe flere værktøjer til at hjælpe dig med at isolere præcis, hvor du skal søge efter oplysninger.

Hver dag er anderledes for dit salgsteam. De kan levere produktdemoer til deres kundeemner, møde med eksisterende kunder eller netværk med tidligere kunder. Ved direkte integration af Salesforce data med branchens førende kortlægningsteknologi giver Geopointe dit salgsteam mulighed for at øge produktiviteten ved at bygge ruter, tilføje forretningsfortegnelser på flugt og optimere ruter i realtid. Derudover kan Geopointe tilføje leads og kontakter til en kampagne direkte fra kortet, der er i stand til at krydse Salesforces datatilknytninger for at gøre det.

Mobilappen til Salesforce giver fuld tilslutning til dine apps, enheder, data og kunder på en mobilenhed. Nu tilgængelig inden for Salesforce mobile app-miljøet, giver Geopointe til Salesforce mobile dig mulighed for at udføre geografiske søgninger undervejs indbygget i appen. Det er et kraftfuldt værktøj til at søge salgs- eller markedsføringsdata i nærheden af ​​din placering og indlæsning af postplaceringer til Chatter.

Beyond Location: Advanced Insights

I modsætning til enkle "find i nærheden" type apps til Salesforce, giver Geopointe dit salgsteam mulighed for at gå videre end grundlæggende kortlister og optimerede ruter for at få potentielt nye markedsindsigt og tendenser. Geopointe Analytics tilbyder visualisering og analyse af Salesforce geolocation data til dybere analyse og intelligens. Begyndende med et basiskort af et hovedstadsområdes centrale forretningsdistrikt, kan du samtidig visualisere individuelle udsigter og lede kilder med samlede forretningsmuligheder via postnummer.

Læs om andre CRM funktioner her.

De avancerede funktioner stopper ikke der. Du kan også kombinere Salesforce-data med amerikanske folketællingsdata for at opsamle lokal forståelse. Dette kunne være et kort over udsigterne lagdelt med median indkomst demografi for et storbyområde. For at få mere meningsfuld markedsindsigt kan eksterne geospatiale datalag anvendes på kortet. Disse eksterne kilder kan afsløre potentiel svaghed i dine kunde- og kundekonti og visualisere de geografiske områder, hvor du potentielt kunne styrke din virksomheds tilstedeværelse.

At bringe geolocation data til Salesforce er et stærkt næste skridt i retning af at blive et kundecentreret selskab. Geolocation data fra Geopointe giver dig mulighed for fuldt ud at visualisere hvor - fra fremtidige kunder og forretningsmuligheder til grundlæggende geografisk forståelse af markedet. Visualisering af varen giver dig mulighed for at forstå kunder og data på en ny måde. Geopointe forstyrrer markedets traditionelle forståelse af CRM.