Loading…
Tilbage

Profilbillede

Telt udenfor den digitale verden

Ann Christensen

Hej alle! 

Jeg har længe tænkt på at tage på en friluftur i Danmark eller et andet land for at komme lidt væk fra denne digitale verden, som sommetider kan forstyrre ens hjerne med irrelevante tanker og bekymringer. 

Jeg har kigget lidt på UrbanOutdoor, som sælger en masse udstyr indenfor friluftsindustrien, men da jeg har planer om at tage væk i flere måneder, vil jeg gerne sikre mig, at det udstyr jeg køber er i den højeste kvalitet, så jeg ikke ender med at være teltløs midt i en øde skov ;-) 

Er der nogle af jer andre, der har erfaringer med virksomheden, så vil jeg meget gerne høre fra jer. Jeg hører også meget gerne, hvis i har nogle gode råd eller tips at dele ud af, i forhold til at tage på elektronikfri vandreferie. 

I må have en rigtig god wekeend med dejligt solskinvejr!

ændret af Ann Christensen (21.06.2019)

Hej Anne

Lyder rigtigt godt med en tur ud i det fri. Og husk at med en god ulykkesforsikring, kan man få erstatning, hvis man kommer galt afsted.

ændret af Lise Larsen (25.06.2020)

Hej Ann

Jeg har ikke hørt om det pågældende firma, men jeg kan da se, at de har en masse lækkert grej til alverdens outdoor aktiviteter :-)

Det var da godt nok længe, du vil være væk! Husk, at passe på dig selv, og at sikkerheden er det vigtigste. Jeg lærte f.eks. den anden dag, at det er lovkrav med redningsvest til paddleboard, hvilket jeg aldrig ville have troet.

Jeg er selv et friluftsmenneske, men jeg er kun væk nogle uger ad gangen, og så skynder jeg mig hjem til Danmark igen :-) Jeg er måske også et lidt mere luksus friluftsmenneske, da jeg godt kan finde på at leje en bil og så køre ud i naturen fremfor at gå hele vejen.

ændret af Kirsten Jensen (13.05.2022)

Hej Ann, 

Det vidste jeg virkelig heller ikke. Paddlebord er, sammen med den ugentlige tur til gallerier, en af mine yndlingsaktiviteter i sommeren, så tak for den information.