Loading…
Tilbage

Profilbillede

'Genbrug' af virksomhedssignatur-funktionen fra Erhvervsfremmeplatformen

Frank Andreasen

Jeg kan ikke helt finde den rigtige gruppe til mit spørgsmål, så nu smider jeg det her i håb om en smide mig ned i den rette gruppe ?

Jeg har fornyeligt set at Erhvervsstyrelsen er ved at rulle ’Den Digitale Erhvervsfremmeplatform’ ud som er en portal der skal hjælpe nye i iværksættere de spørgsmål der dukker op ved opstart af virksomhed.
En fin idé – om end jeg syntes prisen virker lidt voldsom.

Som jeg har forstået har løsningen integration med virksomhedssignatur, således at brugere der skal vedligeholde lokal information, anvender denne funktion til brugervalidering.

Jeg er involveret i arbejdet med AULA, som bl.a. indeholder et modul som skolerne skal bygge deres nye hjemmesider i.
Det virker som begge løsninger er samme version af Drupal.

På skolerne er der kun en manuel brugerstyring, så man i kommunerne få en stor opgave med oprette, vedligeholde og nedlægge AULA-redaktørernes personlige profiler.
Vil det være muligt at den intragration med virksomhedssignatur i har udviklet kan stilles til rådighed for AULA-projektet?

Hej Frank

Jeg har spurgt mig lidt frem i kontoret og der svares således: Hvis du efterspørger virksomhedssignatur, så er det noget alle myndigheder og virksomheder kan få ved at kontakte Nets. https://www.nets.eu/dk-da/l%C3%B8sninger/nemid/virksomhedssignatur

Hvis du efterspørger Digitale Erhvervsfremmeplatform og dennes integrationen mod virksomhedssignatur, må du kontakte ERST.

Niels Kolding Pedersen
Systemforvalter Digitaliser.dk

Har ikke et svar på spørgsmålet, men kommenterer lige, så jeg kan følge med i tråden :) 

Jeg kommenterer også lige så jeg kan følge med (Y) 

Necklas
Børneplakater IVS

Apropos AULA, så er vi i furesø kommune blevet lovet udrulning over sommeren 2019. Det er blevet udskudt til efterårsferien. Mon ikke det bliver yderligere forsinket. Men sjovt nok skal kommunen fortsat betale for udrulning og licenser allerede fra sommer 2019. Det er jo også bare skattepenge, der kommer regnende fra himlen.

https://www.tv2east.dk/artikel/afloeseren-til-foraeldreintra-bliver-ekstra-forsinket

Kære brugere på denne tråd.

Gruppen Digitaliser.dk er forbeholdt spørgsmål vedr. driften af Digitaliser.dk. Vi sletter denne tråd og henviser til, at I finder et andet forum. Evt. en ny gruppe på Digitaliser.dk

Med venlig hilsen

Administrator Digitaliser.dk