Loading…
Tilbage

Profilbillede

SMS-advis forsinkelse

Rune B. Sørensen

I Region Midtjylland oplever vi en bølge af borgere der henvender sig fordi de først får sms-advis meget lang tid efter at beskeden egentlig er modtaget i deres e-boks, op til et døgn og endda et par eksempler på mere end et døgn.

Jeg har også selv kunnet genskabe det i tests til mig selv, hvos jeg i hele perioden har været i område med god mobildækning.

Vi har en sag hos digst på det, men kunne være interessant at høre om andre oplever det samme?

I Frederikssund Kommune har jeg også hørt fra flere borgere at de ikke modtager deres sms-advis før lang tid efter at beskeden er modtaget i deres e-boks. Jeg har dog ikke selv oplevet det. Jeg har oplever kun fra tid til anden ikke at få sms-advis fra fx min bank.

I Rudersdal oplevere vi også at sms eller mail om at der er nyt i e-boks i mange tilfælde kan være mange timer undervejes.

Har selv ved test oplevet at der er gået 13 timer fra at forsendelsen lå i e-boks til jeg fik besked om at der var nyt i e-boks.

Kan se at der også er store forsinkelse på når jeg modtager andet i e-boks har også her oplevet at der er gået mere end 12 timer før der komme besked om at der er nyt. 

Ja, det har jeg også oplevet.

Birgitte, Odense Kommune