Loading…
Tilbage

Profilbillede

virk.dk REST push-aflevering har problemer 22/8-2018 - hvorfor skrives der ikke her?

Jens Bruntt

Jeg har lige hjulpet en kunde med at undersøge hvorfor virksomhedspost, som de modtager ved hjælp af REST push-modellen er så lang tid undervejs.

Vi taler om post som skulle have været leveret morgen 22/8-2018.

Jeg har analyseret på det, og det ser ud til at det er Digital Post-infrastrukturen som venter 10-16 timer med at skubbe ud gennem REST push.

Samtidig har jeg set kopi af en kortfattet email fra e-boks support som fortæller kunder at "Der kan opleves driftsforstyrrelser på e-Boks (e-Boks APP og PUSHservice)".

Jeg troede at dette rum på digitaliser.dk netop skulle være der hvor den slags information formidles.

Tager jeg fejl? er der et andet sted jeg skulle orientere mig?

Hej Jens

Det er Digitaliseringsstyrelsen som har ansvaret for Digital Post og det er dem der sørger for at informere om uregelmæssigheder i forbindelse med løsningen. Jeg tænker at det er her https://www.digitaliser.dk/group/2542078 du evt. vil kunne finde information.

Denne gruppe (Virk) orienterer vi udelukkende om Virk - så at sige rammen uden om de løsninger der er forbundet via Virk.