Loading…
Tilbage

Profilbillede

Tar ball kan ikke længere downloades

Jørgen Larsen de Martino

Hej Christoffer

Er der implementeret en ændring i løbet af weekenden så man ikke længere kan downloade Trunk fra et projekt som Tar ball????

Vi benytter denne URL til download i Drupal CMS - se vedhæftede pic

http://view.svn.softwareborsen.dk/cgi-bin/index.cgi/Softwareborsen/Vis%20Stedet/?view=tar

Vi bruger det til at genererer en lokal kopi til visning af eksempler på visstedet.kortforsyningen.dk - vi har brug for kopien da vi ikke kan afvikle php mv. direkte i SVN.

Hvordan får vi importeret hele vis stedet projektet i SVN fra en webapplikation når der ikke længere er en TAR ball????

Hej Jørgen

Vi har i en periode haft meget stor serverbelastning, som vi i fredags fik identificeret til denne funktionalitet.

Jeg troede ikke at nogen brugte funktionen, så tillod mig at slå den fra, uden hverken at spørge eller informere. God stil, som understreger det gamle ordsprog "assumption is the mother of all fuck ups"!

Jeg beklager og sørger for at funktionen er tilbage inden for en times tid!

Det er i øvrigt en snild måde at hive kode ind på, jeg smider lige dit billede ind, så andre lettere kan se, hvad I gør:

Import af tarball i Drupal

/morten

Import funktionen er udviklet til Drupal - og hvis nogen skulle have brug for det er de velkommen til at få koden der udfører trylleriet med import af Tar ball

Og mange tak for den hurtige reaktion

og måske skulle vi have et billede hvor der stod af download var en succes og ikke det nuværende billede hvor der er en fejl -jeg lægger nyt billede op når vi igen kan importere

ændret af Jørgen Larsen de Martino (12.11.2012)

Send gerne koden til mig, sǻ smider jeg den op på svn-serveren og smider et indlægi Drupal-gruppen. jeg tænker at det burde have bred interesse!