Loading…
Tilbage

Profilbillede

Modul i Umbraco til artikeleksport fra borger.dk

Mikael Havtorn

Da udvikling tager tid og dermed koster penge og da vi i Ikast-Brande Kommune har et meget stramt budget for udvikling af vores nye hjemmeside, er jeg meget interesseret i en eller anden form for samarbejde omkring et modul til artikeleksport fra borger.dk til Umbraco.

Det kan enten være i form af et samarbejde omkring udvikling af modulet eller hvis der er en kommune, som allerede har fået lavet et sådant modul og selv råder over koden og vi så kunne få lov til at kigge lidt i den kode.

I det hele taget er vi i Ikast-Brande Kommune interesseret i et samarbejde om andre moduler og anden funktionalitet på Umbraco platformen.

Det giver ikke nogen mening, at den enkelte kommune bruger tid og ressourcer på funktionaliteter, som andre kommuner kunne have gavn af :)

Vi vil også tage vores egen medicin og lægge relevant kode tilgængelig for de øvrige medlemmer af gruppen.

Hej Mikael

I andet teknisk regi (Drupal) afholder vi workshop vedr. dette den 29. feb. hos Digitaliseringsstyrelsen. Du er velkommen til at deltage, da dine krav til et sådant modul vel vil være det samme som vores - uagtet forskellen i teknik.

Hej Jon,

Det giver god mening, så det tilbud vil jeg gerne takke ja til :)

Vil du sende mig en besked med de praktiske detaljer?

PFT!

Gerne. Send din kontaktinformation til jbp@syddjurs.dk