Loading…
Tilbage

Profilbillede

Intelligent Vagtplanlægning - Foreslag modtages gerne

Morten Duus

I løbet af de næste 2 måneder vil et module blive udviklet til vagtplanlægnings systemet. Dette module vil være i stand til at automatisk at lægge vagtplaner.

Modulet kommer til at virke ved at det vil blive kaldt med en vagtplan der ønskes opfyldt, som f.eks hvilke roller der skal være på arbejde på hvilke tidspunkter mm. Desuden skal det kaldes med en række af ansatte, hvilke dage disse ansatte ønsker at arbejde, samt deres roller. 

Foreslag til andre restrictioner på denne planlægnings algorithme modtages gerne.

Skal vagtplanen tage højde for overenskomster, feriedage, afspasering mm? Kommentarer og ideer vedrøende dette projekt udbedes venligst 

Mvh Morten Duus

Hej Morten

Det lyder godt med de muligheder du beskriver, ferie Overenskomst og afspasering - herudover tænker jeg møde aktivitet er vigtig at få med. en spændene ting set fra min stå ville være hvi man kan ændre vagterne dirkete fra vagtplans siden - eks med en propdawn menu - således at oda eks. skifter fra dagvagt til aften vagt med et klik på den aktuelle månedsdag. Jeg synes det virker lidt tungt med alle de vagtkoder der tastes ind et sted og ses et andet

Jeg glæder mig til at se hvad du får udrettet her i løbet af din kodeferie

mvh Jonas

Hej Morten

Det lyder super fedt med muligheden for at den vil kunne tage højde for overenskomster, feriedage og afspasering.

Jeg ved at andre online vagtplanssystemer, har gjort det muligt at samle de essentielle funktioner du skal bruge, for at udskifte din Excel vagtplan med en simpel løsning til online vagtplanlægning.

Kunne være en mulighed, også at tage fat I dem og høre mere eller tage udgangspunkt i det UX, der er udviklet.

modereret af Morten Kristoffer Hansen (10.07.2020)